art specially nijkerk 2018

Afgelopen zaterdag ben ik samen met Mariken en Ellen naar de Art Specially beurs in Nijkerk geweest. Ja de titel zegt het al ik ga niet uitgepraat geraken in 1 bericht over het fantastische Event in Nijkerk.


Pin On Furniture

52 weeks to Christmas.

. Brooks adams art critic. Die Crazy-Mädels beim Warten in der Halle von li nach re. Zondag had ik gezellig met een aantal vriendinnen afgesproken om naar de Art Specially beurs te gaan in Nijkerk.

Omdat we deze keer 2 dagen gingen konden we alles op een trager tempo doen en gaf het niet dat we de eertse dag niet rond. Wat was er weer veel te beleven en te zien. Afgelopen zondag naar de Art Specially beurs in Nijkerk geweest.

Ook deze zal live te zien zijn op het ARTSpecially Event 14 en 15 April. Art Specially Event 2018 Nijkerk. 2018 103 december 8.

Winnaar 2e prijs challenge 202 1-6-2018. Meine Workshop-Projekte My workshop-projects. De andere Crazy Amigos.

Het is al bijna twee weken geleden dat het Art specially event plaats vond in Nijkerk. Vorig jaar stond ik er zelf met een aantal StampinUp vriendinnen maar deze keer had ik het anders bedacht en wilde ik zelf rond neuzen en leuke workshops doen. Opnieuw heb ik deze week een kaartje met de stempels van Art Specially voor 52 WTC.

1e in de top 3 13-5-2015 en 3e op 8-7-2015. Ik gebruik Soft Finisch Cardstock een mix van 2 diktes 230 gram en 270 gram. Art Specially Event Nijkerk Hallo allemaal Ik wil jullie even laten zien wat ik allemaal gedaan heb op het Art Specially Event.

We hadden een super hotelletje geboekt. KKT - oker en paars. Eingestellt von Gabi MeWi.

Morgen zaterdag 14 april ben ik in Nijkerk op het Art Specially Event. Woensdag april 11 2018 Enny zei Wauw heel tof gedaan Els prachtig. Art specially 2019 Dit weekend was het weer het beste feestje van het jaar de art specially in Nijkerk.

Heel luxe werd ik opgehaald en vertrokken we op tijd richting Nijkerk. De leukste beurs allertijden. Hartjes zitten bij deze set veel mogelijkheden ermee.

Deze foto zijn bloggers uit België kijleuk om deze mensen te ontmoeten. Wat voor verbetering vatbaar was bij vorige AS-events dat. Alle Schenklis die ich bekommen habe.

Art Specially Event Nijkerk Hallo allemaal Ik wil jullie even laten zien wat ik allemaal gedaan heb op het Art Specially Event. Und das habe ich verschenkt. Ik heb heel veel hobby-vriendinnen ontmoet helaas ook enkele gemist natuurlijk gewinkeld en ook enkele workshops gevolgd.

Ben hier te bewonderen op zondag 13-06-2010. Esta página se editó por última vez el 31 oct 2018 a las 0147. Art Specially april 13 2018 Morgen zaterdag 14 april ben ik in Nijkerk op het Art Specially Event.

Stampotique gastdesigner september 2012 en oktober 2018. Weer veel bekenden tegengekomen. Hier zie je alle workshops waar ik aan mee heb gedaan.

Daan maart 4 februari 6 januari 3 2017 49 december. We raakten gezellig aan de praat over alle materialen die Maria Vennekens en haar man te koop hadden op de stempelbeurs. Hard gewerkt en niet te veel stempels gekocht.

We konden voor de opening al een beetje rondsnuffelen tussen de linten door. Verleden week meet een aantal hobby vriendinnen een weekend naar Nijkerk geweest. Selfmade Garam Masala-spice.

Samen met Stephanie hebben we 2 fantastische dagen gehad. Art Specially 2018. Klaartjes kaartjes en meer.

If you have the possibility to visit this mixed media event I can surely recommend it. Afgelopen zaterdag ben ik samen met Mariken en Ellen naar de Art Specially beurs in Nijkerk geweest. Ik wil jullie hartelijk danken voor de.

Charms designer tray wholesale. Art Specially 2018. My gift for my friends.

We konden voor de opening al een beetje rondsnuffelen tussen de linten door. Art Specially 2018. Ja we zien elkaar zeker in Nijkerk ik heb ook ATCs gemaakt.

Rond 11 uur stond ineens onze mede CZT-er Diana Schreur bij onze stand. De kaart van de vijfde workshop staat 27 april op de blog. Art Specially - Nijkerk 2.

Met hard werken bedoel ik 5 workshops van Art Specially gevolgd en een make and take bij de Scrapsisters met de Cats on Appletree stempels. Het idee van Nancy is tof maar ik heb al mn eigen badge. Brooks Adams 1848 - 1927 Brooks Adams 1848-1927 was an American historian and a Written By hardung April 30.

SabineManuChrisAnkeIch und Irmhild Am Freitag den 13ten April. Wat later dan gepland een verslagje van Art specially vorig weekend. Verwerkt met NUVO by Tonic Studio.

Written By hardung Saturday April 30 2022 Add Comment Edit. Woensdag 28 november 2018. Meine Einkäufe My shopping.

Je vindt me bij de kraam van Te Gek. Deze heb ik meegebracht van Nijkerk en komen nu van pas. Zeer ruim en luchtig en alles was toegankelijk voor iedereen.

2018 103 december 8 november 9 oktober 9 september 8. Natuurlijk met de Te Gekke Krijtjes. Oxide Distress Inkt Ranger.

Het was weer prachtig georganiseerd en de moeite waard. He was an actor. Elizabeth Craft Designs op het ARTSpecially Event in Nijkerk.

De grootste verrassing was op zondag 6 april. Als je het leuk vindt kun je bij mij dit label met het mooie monstera blad komen maken. En wat is er toch een gemoedelijke sfeer.

Op de grens tussen 2017 en 2018 kom ik nog een keer met een berichtje voor jullie. As you all know I just visited the very popular CREATIVEWORLD 2018 in Frankfurt. Art Specially Event 1.

We zijn gestart in Nuland en via Zeist in Nijkerk beland. Ik had met mijzelf afgesproken om GEEN stempels te kopen omdat. Heel luxe werd ik opgehaald en vertrokken we op tijd richting Nijkerk.

Donderdag 26 april 2018. Hallo iedereen Hier ben ik dan met mijn verslag over het Art Specially Event. Ik ben zoals velen denk ik met een volle tas en een lege portemonnee teruggekomen.

The presents Ive got. Wow het was weer supertof maar wel heel druk vooral zaterdag. Ik heb enkel met goud embossingpoeder gewerkt en ook de randen even aangezet met versamark en goud embossingpoeder.

My new designs and samples with the Crafter. Das war mir da garnicht bewusst sind Chris und ich nach Holland Nijkerk gefahren um uns mit unseren Crazy-Mädels zu treffen und das Wochenende auf dem ART-SPECIALLY-EVENT zu verbringen. Art Specially 2015 Nijkerk Wat later dan gepland een verslagje van Art specially vorig weekend.

On the 14th and 15th of April I will be demonstrating my whole new line at The ART SPECIALLY EVENT in Nijkerk The Netherlands. Workshop 2018 Spelen met Inkt verzorg ik met veel plezier in de gezellige hobbyzaak Stamps and Cards. We wisten dat ze zou komen buurten maar we hadden haar nog nooit gezien.

Heel wat bekende gezichten gezien en. Art Specially Voor de ArtSpecially beurs in Nijkerk van het afgelopen weekend gaf Angela een stempellap uit en ik heb er met panpastels deze kaart mee gemaakt. Ik sta in nr.

Verwerkt op de bloemen. Art Specially Event Hallo ik ben weer terug na een lang weekend en een bezoek aan het Art Specially Event in Nijkerk. Voor ons al de 9e keer.

Art Specially 2015 Nijkerk. Art Specially Event 2014 in Nijkerk.


Art Specially 2018 P Boonzaaijer Stempelkaarten Kaarten Inkt


Pin By Tine Tieben On Kerstkaarten Vintage World Maps Cards Art


Voorbeeldkaarten Standhouder Posthumus


Reverse Masked Lovely As A Tree Card Xmas Cards Christmas Cards Handmade Christmas Cards


Zentangle Animal Ruben 1kbl Corlaer College Nijkerk


Liesy Creative Moments Art Specially Mixed Media Event 2017 Zaterdag Kunst Ideeen


Pin On Furniture


Liesy Creative Moments Art Specially Mixed Media Event 2017 Avondprogramma

0 comments

Post a Comment